Image
ITS ROMANIA
www.its-romania.ro

ITS Romania este o asociație profesională, non-guvernamentală și non-profit având ca obiectiv principal susținerea implementării Sistemelor Inteligente de Transport corelat la nivel național și armonizat la nivel european.

Sistemele Inteligente de Transport reprezintă aplicarea tehnologiilor IT și a comunicațiilor în sistemul de transport pentru a deveni mai sigur, mai eficient și mai „curat”.

ITS se aplică în toate modurile de transport (rutier, feroviar, fluvial, maritim și aerian) având implementări specifice pentru fiecare mod în parte, dar și cu o abordare integrată, multimodală.

Experiența noastră de peste 20 de ani ne arată că satisfacerea cerințele actuale ale utilizatorilor rețelelor de transport necesită utilizarea extinsă a tehnologiilor IT&C, o bună cooperare între toate părțile implicate din domeniul public și privat precum și o abordare integrată între toate modurile de transport.

ITS Romania este deschisă colaborării cu orice organizație, deja consacrată sau aflată la început de drum, cu activități și preocupări din domeniul sistemelor de transport pentru toate modurile, inclusiv multimodal.

Image
COMITETUL NAȚIONAL ROMÂN AL CONSILIULUI MONDIAL AL ENERGIEI
www.cnr-cme.ro

Asociația Comitetul Naţional Român al Consiliului Mondial al Energiei (CNR-CME)
cuprinde cea mai mare rețea națională de specialiști din domeniul energiei şi este principala organizaţie din domeniul energiei din România, membru fondator al Consiliului Mondial al Energiei, din anul 1924. CNR-CME este o organizaţie profesională, apolitică, neguvernamentală, fără scop lucrativ sau patrimonial. CNR-CME concentrează interesele diferitelor instituții și organizații din România interesate în problemele energiei și ale relației acesteia cu economia și cu mediul înconjurator, ale specialiștilor și ale societății civile. CNR-CME are în Romania peste 100 membri colectivi şi circa 270 membri individuali, specialiști reprezentativi din domeniul energie, din sectoarele cercetare, industrie şi din mediul academic. Totalul cifrelor de afaceri al membrilor reprezinta peste 70 miliarde lei, iar numarul total al angajatilor este cca de 75.000.

Misiunea CNR-CME este promovarea alimentării cu energie și a utilizării sustenabile, durabile a  energiei in România şi utilizarea eficientă a resurselor de energie de toate formele.

Scopul CNR-CME este integrarea activă a politicilor din sectorul energiei din România în opțiunile și tendințele majore care se manifestă pe plan mondial.

Direcția strategică a CNR-CME:

  • Să devină o organizație modernă și progresistă care să răspundă atat nevoilor membrilor SEN cat și ale publicului consumator.
  • Dezvoltarea durabilă a sectorului energie în România și utilizarea eficientă a resurselor de energie de toate formele.
  • Promovarea dezvoltării sustenabile a sectorului energie în România cu accent pe protecţia mediului înconjurător și utilizarea eficientă a resurselor de energie.
  • Facilitarea colaborării între asociațiile profesionale din sistemul energetic național
Image
ASOCIAȚIA ROMÂNĂ PENTRU TEHNICA DE SECURITATE
www.arts.org.ro

Fondată în 2003, ASOCIAȚIA ROMÂNĂ PENTRU TEHNICA DE SECURITATE (A.R.T.S.) este o asociație profesională de utilitate publică, care reunește companii implicate în domeniul tehnologiei securității. Misiunea noastră este de a influența creșterea pozitivă a pieței de securitate și aplicarea tehnologiilor moderne cu efecte în securitate, reziliență, eficientizarea proceselor sau evoluția către orașe inteligente.

A.R.T.S. susține și promovează îmbunătățirea legislației și aplicarea standardelor, este membru ASRO și membru EURALARM. Licențiat ca formator profesional, A.R.T.S. caută să crească nivelul profesional al angajaților membrilor săi și oferă servicii de fomare profesională de calitate.

A.R.T.S. este proprietarul TÂRGULUI ROMÂNESC DE SECURITATE, o expoziție internațională bienală de servicii și tehnici de securitate și al revistei de specialitate ALARMA, organizeză anual conferinte abordând teme din domeniul riscului și al tehnologiilor de securitate, al infrastructurilor critice sau al orașelor inteligente. 

Sloganul nostru este: Arta de a trăi în siguranță!

Image
ITS EVENTS MANAGEMENT
www.itsevents.ro

"Într-un mediu de afaceri în continuă dezvoltare, în care zilnic apar produse și servicii noi, rolul nostru este acela de a sprijini companiile să aibă o mai bună vizibilitate în piață și să-și realizeze obiectivele de marketing”, Liliana BALICI, Managing Director

Tineri, dinamici și creativi, deținem cunoștințele necesare planificării, organizării, implementării și controlului evenimentelor de succes.

Pornind de la motto-ul “Our mission is to create business relationships”, temelia de bază a experienței noastre de peste 18 ani în industria organizării de evenimente, echipa ITS Events Management organizează expo-conferințe, evenimente corporate și campanii de comunicare.

Specializată în organizarea de evenimente B2B, consultanță, management, servicii tehnice și logistice pentru evenimente, ITS Events Management a inițiat în 2015 și a fondat expo-conferința SMART CITIES of ROMÂNIA, împreună cu organizațiile ARTS, CNR-CME, ITS România.

ITS Events Management deține în Portofoliu peste 10 conferințe internaționale organizate în ultimii 10 ani. Activitatea de succes desfășurată până în prezent și capacitatea de a gestiona manifestări complexe au ajutat compania să devină un jucător important în industria organizării de evenimente.

ITS Events Management deține, de asemenea și departamentul Sales & Marketing al complexului Aqvila Club****, locație dedicată exclusiv turismului de afaceri. În 2019 Aqvila Club**** din Rucăr a devenit primul și singurul complex turistic din România afiliat la Organizația Mondială a Turismului, agenție a Națiunilor Unite (UNWTO).

Image
IVY GRID
www.ivygrid.com

Înființată in 2013, Ivy Grid este o companie dedicata serviciilor, atât  pentru consumatori cat si pentru producători de energie electrica ce oferă servicii integrate in următoarele domenii: energetic, electronica de putere, dispecerizare, automatizare, sisteme de securitate, sisteme de  detecție si stingere incendiu, mentenanță acumulatori, audit energetic, soluții smart home/city si iluminat cu led.

Obiectivul principal al Ivy Grid este de a identifica necesitățile clienților noștri si de a le furniza soluții personalizate, ce includ o gama completa de servicii.

Ivy Grid este partenerul de  încredere ce  facilitează relația dintre producătorul sau consumatorul de  energie si  autoritățile reglementatoare.

Echipa noastră de  profesioniști îmbina experiența si dedicarea personalului cu  vechime cu entuziasmul si pasiunea tinerilor specialiști.

VIZIUNE
"Ne dorim sa fim partenerul numărul 1 al producătorilor sau consumatorilor de energie, pentru a contribui activ la creșterea eficientei, la dezvoltarea infrastructurii energetice, la promovarea si utilizarea energiei din surse regenerabile.”

PORTOFOLIU DE SERVICII SI SOLUTII

Dispecerat producție/consum energie electrica

  • 150 MW  in energie regenerabila fotovoltaica
  • 600 MW in energie regenerabila eoliana
  • 25 MW  consumatori industriali

Servicii complete pentru infrastructuri electrice

  • Întreținere, reparații și modernizare instalații electrice de alimentare 0.4-20kV și instalații electrice de utilizare (forță si iluminat)
  • Mentenanță preventivă / Mentenanță corectiva - dispecerat 24/24 h
  • Consultanță, vânzare si reparații echipamente electrice

Servicii mentenanță / regenerare acumulatori

  • Peste 2000 baterii testate
  • 800 baterii regenerate
  • Soluții BMS acumulatori

Dispunem de mecanisme dedicate de testare si raportare a stării tehnice a acumulatorilor, fiind un proces transparent, astfel Ivy Grid propune partenerilor o colaborare menita sa micșoreze costurile legate de sectorul acumulatorilor.

Pentru mai multe detalii, puteți descărca broșura de prezentare.

Image
MICRO MAPPER
https://www.micromapper.ro

Micro Mapper este dedicată pentru crearea datelor geo-spațiale (GIS), oferind astfel suport pentru decizii rapide și optimizate bazate pe date actuale și corecte.

În perioada 2001-2019 Micro Mapper a dezvoltat o bază de date unică la nivel național privind drumurile, străzile, adresele poștale, până la nivel de scări de blocuri și chiar și apartamente, în toate localitățile urbane din România. Servim cu această bază de date companiile private din domeniul navigației GPS, telecomunicații, retail modern, imobiliare, firme de curierat și poștă, taximetrie.

Începând din 2018, pentru implementarea HG nr. 777 din 2016 privind Registrul Electronic Național al Nomenclaturilor Stradale, Micro Mapper oferă servicii de colectare și actualizare de date geo-spațiale (GIS) și administrațiilor publice locale, având în prezent contracte cu mai multe zeci de primării din țară.

Micro Mapper a devenit membru al clusterului Smart Cities of Romania pentru a promova soluțiile geo-spațiale în rândul instituțiilor administrației publice și în special pentru a pune umărul la realizarea infrastructurii naționale pentru informații spațiale (INIS) în vederea implementării directivelor europene INSPIRE.

Mai multe informații despre soluțiile noastre pentru digitalizarea datelor geo-spațiale sunt disponibile aici.

Image
GLOBAL TECHNICAL GROUP
http://global-technical.com

GTS este unul dintre cei mai importanți integratori de tehnologie și securitate din România, cu o capacitate avansată de proiectare și inovare. Am implementat proiecte de succes pentru cei mai mari clienti Corporate din Romania, GTS fiind unul dintre principalii furnizori de soluții de securitate din sistemului bancar românesc.

În cadrul GTS avem capacitatea de a ne ajuta clienții cu o gamă largă de servicii și expertiză, începând din faza de dezvoltare și până la finalizarea unui proiect, oferind inclusiv servicii de operare si mentenanță. Clienții noștri se bucură de un singur punct de contact, asigurându-se astfel eficiența maximă, eficacitatea și obținerea de rezultate la nivelul așteptărilor.

Despre noi - CORE BUSINESS

  • Tehnologii pentru Cladiri
  • IT & Datacenter
  • Servicii de operare sisteme IoT
  • Soluții IoT Avansate
  • Mentenanta Tehnică
  • Sisteme de Siguranță și Securitate
  • Integrare Sisteme de Securitate
  • Analiză și Consultanță pe Securitate

Portofoliul nostru de proiecte include unele dintre cele mai cunoscute retele bancare si de retail, clădiri de birouri, proiecte de utilizare mixtă, proprietăți comerciale si campusuri corporative din România precum și proprietăți rezidențiale de lux.

Ne dedicăm proiectării de soluții ce răspund nevoilor specifice ale aplicațiilor din fiecare industrie, pentru a ajuta întreprinderile să își optimizeze sistemele de securitate fizică, să îmbunătățească eficiența operațională și să se pregătească pentru un viitor de succes.

Image
OFFICE MAX
https://www.officemax.ro

Cine suntem, ce facem

OFFICE MAX SRL acționează ca furnizor de produse și servicii B2B începând cu 1998.
Este companie 100% românească, cu capital integral privat, cu asociați activi și implicați în companie.
In decursul timpului a explorat zona de retail, achiziții publice, B2B, platforme de procurement, soluții managed, soluții audio-video, furnizare pe bază de catalog/ licitație/ RFP, vânzări directe.
In prezent, clienții Office Max sunt in majoritate companii private, cu precădere transnaționale sau regionale, respectiv companii/ instituții/ organisme publice, strict segmentate ca B2B.

Sortimentul comercializat s-a adaptat de fiecare dată etapei economice și conjuncturale, anticipând și evoluând corelat cu necesitățile clientele sale, înglobând și informațiile și evoluția piețelor internaționale.
In ultimii ani, OFFICE MAX a pus accent pe service si servicii si s-a implicat, in baza experienței si poziționării pe piața specifică în proiecte custom, strict pe specificul clienților săi.
De la managed print service in diferite variante de complexitate și finanțare, la videoproiecție, signage interior, lucrări de instalații pentru mentenanța clădirilor, până la sisteme logistice complexe care utilizează coduri de bare.

Cum facem?

Suntem prezenți pe Ariba, SICAP (ex SEAP), suntem familiari si activi pe platforme de procurement de tip TAULIA, COUPA, ORACLE.
Emitem facturi electronice pentru client selectați prin Tungsten.
Comunicam electronic feed-uri, facturi, avize, certificate de garanție, facturi.
Utilizam semnături digitale, utilizăm intensiv accesul digital (pe bază de user+parolă, respectiv token sau certificate digital) la tot ce înseamnă relația cu instituțiile de stat dar și parteneri, avem acces si suntem educați sa utilizam platforme de tip Teams, Webex, Zoom, suntem echipați pentru lucrul din birou sau home office și adaptați lucrului individual sau in echipa, fără întârzieri.

Prin păstrarea in companie a personalului educat in timp, reușim să înglobăm know-how-ul disponibil in baza experienței in acțiunile și deciziile prezentului.
Avem o structura orizontală, maleabilă, adaptată lucrului pe nevoile clientului, oferind in acest mod mobilitatea si rapiditatea optime pentru client in lanțul de decizie dar si in operațional.
Managementul este activ implicat in operațional, adaptând direcțiile de acțiune dar si cerințele si modalitățile de reacție in baza feedback-ului de la fiecare nivel.

OFFICE MAX are o reputație solidă și în fața clienților de top cu care lucrează dar si in relație cu furnizorii săi, înțelegând importanța închiderii corecte a circuitului de ofertare, customer care, dar si a circuitului logistic si financiar la fiecare nivel al lanțului de distribuție si vânzare/ implementare.
Înglobăm in software-ul proprietar, pe care-l dezvoltăm continuu in-house (CRM), feed-uri de la >35 distribuitori din industria IT, fiind la zi in permanență cu disponibilul real de stocuri, preț canal oficial, pe diferite niveluri ale lanțului de procurement.

Personal/ Cu cine facem?

Personalul OFFICE MAX, deși restrâns ca număr, deține un bundle de core competencies impresionant in industria de profil. In măsura în care validăm o direcție de business ca având perspectivă economică viabilă, antrenăm angajații pentru a putea răspunde cerințelor din domeniu.
Managementul are calificări în: industrial engineering, managementul afacerilor, SSM, project management, formare adulți, MPS, modelare 3D.
Fiecare angajat are la rândul său certificări și/sau experiență relevantă in domeniile strategice actuale ale companiei.
Suntem parteneri certificați, cu angajați care dau anual examene de certificare, cu majoritatea vendorilor din industria IT disponibili prin canal de distribuție autorizat in Romania, dar si pentru Microsoft, Adobe, YSoft, MyQ.
Suntem importatori si parteneri Fellowes pentru întreaga gamă de repere de la purificatoare, la distrugătoare de documente, filtre privacy, ergonomie office/ home office, office supplies.

Formăm echipe de competențe pentru a rezolva cerințele complexe ale clienților dar si ale vendorilor, altor parteneri de distribuție.
Pentru proiecte complexe, care necesită competențe specifice, indisponibile intern, lucrăm cu cele mai bune resurse umane disponibile pe canalul producătorului pentru implicare in proiect. Integrăm aceste resurse conform necesităților clienților, fără a ridica probleme logistice și de contractare complexe clientului nostru.

Scop

Avem ca scop desfășurarea unei activități care să ne dea satisfacții profesionale, in care să dăm măsura capacității noastre în muncă dar și ca oameni, cu beneficii economice decente, corespunzătoare implicării și randamentului nostru.

Certificări management, mediu, ISO:
  • ISO 9001 SRAC
  • ISO 14001 SRAC
  • ISO 27001/2013
  • ISO 45001/2018
Image_altimate
ALTIMATE SA
https://www.altimate.ro

Altimate S.A. este o companie românească care integrează, dezvoltă și implementează soluții de ultimă generație pentru securitate fizică, IT și comunicații, precum și soluții inteligente de management al traficului. Compania implementează atât sisteme și tehnologii realizate de producători de renume mondial, cât și echipamente proprii, dezvoltate intern, în concordanță cu nevoile clienților. De asemenea, specialiștii Altimate au competențele și experiența necesare pentru a asigura consultanță și analiză de risc pentru obiective din domeniul infrastructurilor critice.

Competențe generale
  • Soluții inteligente de trafic
  • Sisteme integrate de securitate
  • Soluții inteligente de afaceri
  • Soluții IT&C
  • Dezvoltare de produselor ITS și securitate
Competențe pentru domeniul nuclear
  • Proiectare și instalare de sisteme de securitate fizică
  • Integrare de sisteme de securitate fizică
  • Centru pentru Managementul Situațiilor de Urgență
  • Managementul documentelor
  • Managementul ciclului de viață al informațiilor
  • Enterprise Resource Planning (ERP)
  • Analiză de risc
  • Dispecerat de securitate
Autorizații și certificări

CNCAN - Autorizatie pentru activități de Proiectare în domeniul nuclear (în curs de obținere), Autorizație pentru activități de Dezvoltare, întreținere, modificare și utilizare a produselor software în domeniul nuclear (în curs de obținere), Autorizație pentru activități de Servicii în domeniul nuclear (în curs de obținere), Autorizație pentru activități de Constructii-Montaj (în curs de obținere), ANRE - Atestat ANRE tip B, ORDA - Certificat de înregistrare în Registrul Național al Programelor pentru Calculator, ANPM – Formular de înregistrare în Registrul producătorilor de baterii și acumulatori, Formular de înscriere în Registrul de punere pe piață a EEE, MFP - Autorizație de distributie a aparatelor de marcat electronice fiscal, IGSU - Autorizatie Proiectare a sistemelor și instalațiilor de semnalizare, alarmare și alertare în caz de incendiu, Autorizație Instalare și integrare a sistemelor și instalațiilor de semnalizare, alarmare și alertare în caz de incendiu, IGPR – Licență de funcționare, RINA-SIMTEX – ISO 14001:2015, ISO/IEC 27001:2013, ISO 9001:2015

Portofoliu de clienți
  • Agenția pentru Agenda Digitală a României - Sistem informatic colaborativ pentru mediu performant de desfășurare a achizițiilor publice (SICAP)
  • Administrația Porturilor Maritime S.A. Constanța - Dezvoltare de soluții software customizate, Managementul documentelor
  • CNAIR - Sistem electronic de plată a tarifului de trecere a podului peste Dunăre de la Feteşti-Cernavodă
  • Municipalitate București - Centru de Management al Situațiilor de Urgență, Sistem inteligent de management al traficului
  • Municipalitate Târgu-Mureș - Centru de Management al Situațiilor de Urgență
  • Municipalitate Galați - Sistem inteligent de management al traficului
Image_electroproiect
ELECTROPROIECT SA
https://www.uti.eu.com/en

Electroproiect S.A. este o companie cu o experiență de peste 50 de ani în proiectarea de instalații și furnizarea de consultanță tehnică pentru toate tipurile de instalații necesare oricăror obiective de infrastructură civilă, critică sau industrială. Serviciile companiei acoperă proiectarea instalațiilor începând cu faza de studiu de prefezabilitate până la stabilirea detaliilor de execuție și asistență tehnică.

Competențe
  • Studii de prefezabilitate și fezabilitate
  • Documentație tehnică
  • Proiect tehnic
  • Servicii de proiectare pentru:
    • Instalații sanitare
    • Instalații electrice
    • Instalații HVAC
    • Sisteme SCADA și de management al clădirilor
    • Instalații de iluminat
    • Instalații de curenți slabi
    • Instalații de protecție și stingere a incendiilor
    • Instalații de încălzire
    • Instalații de alimentare cu apă
    • Instalații de evacuare a apelor menajere și pluviale
  • Servicii de proiectare pentru modernizarea și reabilitarea instalațiilor

Echipa companiei are competențe solide în AUTOCAD, proiectare 2D, proiectare și prototipare 3D, proiectare Geo-Exchange, proiectare colaborativă prin BIM (Building Information Modeling) și este mereu informată cu privire la cele mai recente inovații din domeniul instalațiilor.

Autorizații

Electroproiect SA deține autorizații care confirmă respectarea normelor specifice europene și naționale și implementarea unui management al calității în activitatea prestată, precum autorizații emise de IGSU, ANRE și este în curs de a fi autorizată de CNCAN pentru realizarea de proiecte în domeniul Construcții și Instalații.

Image_uti_facility
UTI FACILITY MANAGEMENT SA
https://www.utifm.ro

UTI FACILITY MANAGEMENT este o companie cu capital integral autohton, care oferă o gamă complexă de servicii și tehnologii de ultimă generație: facility management, sisteme integrate de securitate fizică, management computerizat al proceselor, call center, dispecerat operațional.

Portofoliul companiei include proiecte dezvoltate pentru industrii diverse: infrastructuri critice, instituții financiare, spații industriale și comerciale, instituții guvernamentale, instituții publice, arene sportive, spitale, instituții de învățământ. De asemenea, UTI Facility Management este partener autorizat pentru piața românească al celebrului producător britanic de tehnologie de detecție cu raze X, Smiths Detection.

Competențe generale
  • Facility Management
  • Soluții și servicii de securitate
  • Soluții de detecție și stingere la incendiu
  • Automatizări
Competențe pentru domeniul nuclear
  • Facility Management
  • Proiectare și instalare de sisteme de securitate fizică
  • Integrare de sisteme de securitate fizică
  • Furnizare și punere în funcție instalații radiologice sisteme de detectie cu raze X
  • Proiectare și instalare sisteme de detecție și stingere la incendiu
  • Proiectare și instalare sisteme de sonorizare și adresare
  • Dispecerat operațional
Autorizații și certificări

CNCAN - Autorizație pentru desfășurarea de activități în domeniul nuclear – furnizare instalații radiologice și sisteme de detecție cu raze: X HI-SCAN 6046si, HI-SCAN 100100V-2is, HI-SCAN 6040CTiX, HI-SCAN 10080XCT, Autorizație pentru desfășurarea de activități în domeniul nuclear – furnizare instalații de control bagaje tip CTX5800, Autorizație CNCAN pentru desfășurarea de activități în domeniul nuclear – import instalație cu raze X tip CTX5800, AACR – Certificat de autorizare, IGSU – Autorizație pentru desfășurarea activităților de proiectare a sistemelor și instalațiilor de semnalizare, alarmare și alertare în caz de incendiu, Autorizație pentru desfășurarea activităților de proiectare a sistemelor și instalațiilor de ventilare pentru evacuarea fumului și gazelor fierbinți, cu excepția celor de tip natural-organizat, ANRE - Executare de posturi de transformare, stații electrice și lucrări la partea electrică a centralelor cu orice tensiuni nominale standardizate, INSEMEX-GANEx - Realizarea de activități specifice în medii cu potențial exploziv.

Portofoliu de clienți
  • Aeroporturi: Aeroportul Internațional Henri Coandă București, Aeroportul Internațional Aurel Vlaicu București, Aeroportul Internațional Cluj-Napoca, Aeroportul Internațional Oradea, Aeroportul Internațional Iași, Aeroportul Internațional Brașov-Ghimbav, Aeroportul Internațional Satu-Mare, Aeroportul Internațional Bacău, Aeroportul Internațional Timișoara, Aeroportul Varna (Bulgaria)
  • Instituții guvernamentale și administrații publice: Ambasada Canadei, Autoritatea Aeronautică Civilă Română, Comisia Europeană, Camera de Comerț și Industrie, Comitetul Olimpic și Sportiv Român, Ministerul Finanțelor, Municipalitatea Brașov, Poliția Locală a Municipiului Sibiu
  • Instituții financiare și organizații de tip rețea: Enel, Engie, Apa Nova, BRD, Intesa SanPaolo Bank, Generali, Raiffeisen Bank, Unicredit, Baum, Imo Property Investments București
  • Spații industriale: ArcelorMittal, Dacia Renault, Draxlmaier, RoPharma, Vanderlande, Zentiva
Tejas Development
http://tejas.ro

Societatea TEJAS Development este un start-up inovativ care oferă servicii de consultanță, dezvoltare, implementare și suport pentru soluții digitale, de management de procese de business și administrative.

Având în vedere caracterul multidisciplinar al activităților desfășurate, TEJAS se constituie într-o platformă colaborativă deschisă, reunind experiența și expertiza colaboratorilor și partenerilor săi într-o ofertă integrată de servicii.

Activitatea echipei TEJAS se concentrează cu precădere  pe soluții pentru comunități, pentru o dezvoltare durabilă și sustenabilă, pentru o administrare eficientă și inteligentă a acestora.